lørdag 31. mai 2014

Quiltelagsmøte

Denne uka hadde vi sommermøte i quiltelaget. Alle hadde med seg en matrett hver og så lagde vi et flott koldtbord. Det glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av, men det var fiskekabaret, spekemat, flere ostefat, salater og kake.
Også hadde vi lotteri, og denne gangen var jeg den heldige og vant 2 gevinster!


Disse fine, sommerlig stoffene gav meg sylysten tilbake, så nå er jeg i gang igjen. Skal gjøre ferdig noen flere UFOer, men så må det være lov å begynne på noe nytt.

Sticheryet nærmer seg slutten, bare litt småtteri igjen. Men jeg har nesten ingen blå julestoffer. Lurer på om jeg får kjøpt julestoffer midt på sommern?




5 kommentarer:

  1. Tygerna som Du vann var väldigt söta, tycker jag. Visst är det kul att vinna!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. It sounds like a good meeting :-)

    SvarSlett
  3. Grattis med quiltelagsgevinst; nå er det lenge siden jeg vant hos oss! Håper du får tak i litt julestoff til stitcheriet ditt. Ønsker deg en god sommer med mye sol og lite regn, og selvfølgelig mye sying :-)

    SvarSlett